Medlemsinformation maj 2018


Ny vicevärd och nya rutiner
Måndagen den 7 maj får vi en ny vicevärd som heter Anna Malmström. Anna kommer från HSB och hanterar alla ärenden förutom felanmälan.

Vi får nu samma telefonnummer till vår Vicevärd som till Felanmälan och Trygghetsjouren.
HSB:s kundsupport tar emot och skapar ett ärende till vår vicevärd eller vår fastighetsskötare som de sedan hanterar och återkopplar på (undantag akuta ärenden). Kundsupporten är tillgänglig vardagar 08.00-16.00 på telefon 010-442 30 00, eller e-post, anna.malmstrom@hsb.se

Felanmälan & trygghetsjouren (akuta ärenden) är en tjänst där du får hjälp med akuta insatser som påfordrar omedelbar åtgärd utanför ordinarie arbetstid. Telefon 010-442 30 00. Vår vicevärd Anna Malmstrom, kan du träffa i styrelserummet, Victoriahuset en gång i månaden eller efter överens-kommelse. Under 2018 finns Anna på plats mellan kl. 17.00-18.00 - 22 maj, fler tider kommer när styrelsen bestämt mötes-dagar.

Vänliga hälsningar

Styrelsen Brf Allén